Driftsanalytiker til afdelingen for bygherrerådgivning

Som følge af vores kraftige organiske vækst inden for bygherrerådgivning, søger vi en stærk analytisk profil, til en nyoprettet stilling, hvor den primære opgave er at spille forretningschefen og resten af teamet bedre. Med din strukturerede og metodiske tilgang til opgaver, vil du blive en central spiller i den videre udvikling af afdelingens processer og daglige drift.

Hvem er vi

Hos OBH Rådgivende Ingeniører er vi brændende optaget af, hvordan det byggede miljø kan blive sundere, sikrere og bedre for mennesker. Vi tror på, at vi alle bliver formet af de bygninger vi befinder os i – fra boliger til institutioner og arbejdspladser. Derfor bygger vi til mennesker, vi rådgiver for mennesker og måler og tester med menneskers livskvalitet for øje. Sammen med kunder og samarbejdspartnere tager vi ansvar for, at de bygninger vi er involveret i skaber værdi for både brugere, ejere og det omgivende samfund. Sammen skaber vi bedre rammer om menneskers liv, læring og arbejde.

Vi har en ambition om at blive den mest specialiserede og procesdrevne bygningsrådgiver i markedet, fordi vi er overbeviste om, at det er sådan vi skal blive stadig dygtigere til at levere til tiden, til prisen og i den lovede kvalitet. Og derved også bygge en fremtid med bedre bygninger til mennesker.

I bygherrerådgivning sørger vi for at bygherren får det optimale byggeri i forhold til ønsker og muligheder.

Vi er en central sparringspartner til den professionelle bygherre, så bygherres ønsker og beslutninger kvalificeres og der løbende sikres det bedst mulige beslutningsgrundlag.
Vores vigtigste opgave er at sikre at alle aktører i en byggeproces yder på højeste niveau, gennem hele processen.

Hvad kan vi tilbyde

Du vil med reference til forretningschefen for bygherrerådgivning blive ansvarlig for at drive forretningsprocesser og sikre struktur i vores projektorienterede hverdag. Derudover har du en naturlig interesse for at arbejde med data, ligesom du uden problemer kan styre projektøkonomi.
Vi tilbyder et job med en høj grad af selvbestemmelse og mulighed for personlig og faglig udvikling gennem efteruddannelse.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Ressourcestyring i den daglige drift
  • Optimere processer, med særlig fokus på kundetilfredshed og lønsomhed
  • Deltage ved tiltrædelse og fratrædelse
  • Budgetlægning og styring af projektøkonomi'
  • Produktionsrapportering
  • Sparring og opfølgning med projektledere om fremdrift, sagsøkonomi og fakturering
  • Gennemgang og sparring omkring udbuds- og aftaleforhold

Din profil og kvalifikationer

  • Du har færdiggjort en kandidatuddannelse som cand.merc., cand.oecon., cand.jur. eller lignende., med minimum 3-5 års erfaring.
  • Du arbejder analytisk, struktureret og selvstændigt
  • Du har sans for kommunikation på tværs af fagligheder og organisatoriske niveauer
  • Du har interesse for det juridiske område, gerne udbuds- og aftaleforhold
  • Du er nysgerrig, med lyst til at udvikle dig og lære nyt
  • Du er kulturbærer og står for ordentlighed, menneskelig respekt, gode kundeoplevelser og gode resultater

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte forretningschefen for bygherrerådgivning Søren Qvist Hansen på telefon 2726 4666.

Søg stillingen via vores jobportal:

Søg stillingen

OBH Rådgivende Ingeniører
Følg os: