Jeres APV arbejdspladsvurdering kan blive ordnet på en formiddag. Vi ordner alt papirarbejdet både ved almindelig APV, og hvis I har fået et påbud fra Arbejdstilsynet.
Som autoriseret arbejdsmiljørådgiver bistår OBH-Gruppen dig både med at analysere dit behov inden for arbejdsmiljøområdet og lave en grundig APV. Vores APV-rådgivning fokuserer også på at give dig værktøjerne til at løse problemerne selv fremover. Det handler om afhjælpning af arbejdsmiljøproblemer og forebyggelse af gentagelse, og det har vi de rette redskaber til.Som autoriseret arbejdsmiljørådgiver bistår OBH-Gruppen dig både med at analysere dit behov inden for arbejdsmiljøområdet og lave en grundig APV. Vores APV-rådgivning fokuserer også på at give dig værktøjerne til at løse problemerne selv fremover. Det handler om afhjælpning af arbejdsmiljøproblemer og forebyggelse af gentagelse, og det har vi de rette redskaber til.
Den APV-rådgivning, du får på arbejdsmiljøområdet i OBH-Gruppen, er tilpasset din situation med henblik på en optimal løsning af opgaven med et solidt overblik af dit arbejdsmiljø.
Vores APV arbejdspladsvurdering omfatter:
- Gennemgang af eksisterende APV og dokumenter fra Arbejdstilsynet (besøgsrapport, vejledning, påbud)
- Kortlægning af arbejdsmiljøet via dialog og efterfølgende løsningsforslag
- Handlingsplan, som I får tilsendt i løbet af tre hverdage
- Opfølgning: Vi kontakter jer efter tre måneder for at følge op APV'en
Ring og bestil et tilbud på en arbejdspladsvurdering. Det hele tager kun en formiddag, - men vi kan også om eftermiddagen...
APV arbedspladsvurdering - revidering
En APV arbedspladsvurdering er et arbejdsværktøj, som skal revideres hver 3. år.
Hvis der sker ændringer i virksomheden, som har betydning for arbejdsmiljøet, skal I også have jeres APV revideret