fbpx

Vil du bidrage at skabe bedre rammer for menneskers liv, læring og arbejde? Vil du være en del af et team, der spiller en nøglerolle i vores projektering?

Så har du muligheden nu. Vi leder efter en konstruktionsingeniør med stor faglig ballast og mod på at præge den faglige udvikling inden for bærende konstruktioner.

Om stillingen

Sammen med projektgruppen skal du gennemføre flere forskellige typer projekter inden for bolig-, institutions- og erhvervsbyggeri i forbindelse med nybygning, renovering og ombygning. Sparring og teamwork vil derfor blive nøgleordene i dit daglige arbejde.

Du bliver en del af vores konstruktionsteam i Odense, der b.la. er kendetegnet af en positiv og uformel tone. I teamet sættes der pris på faglig sparring, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på processer og arbejdsgange.

En typisk arbejdsdag for dig vil bestå af:

  • Projektering af bærende konstruktioner
  • Udarbejde af tegninger i samarbejde med vores bygningskonstruktører
  • Koordination med entreprenør
  • Dokumentation i henhold til BR18
  • Udarbejdelse af udbudsmateriale

Du som kandidat

Som person har du et stærkt fagligt fundament, du er god til at skabe overblik og kan simplificere det komplicerede. Det er samtidig vigtigt, at du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, og du forstår både kollegers og kunders behov.

Kvalifikationer

  • Uddannet konstruktionsingeniør gerne med tre års erfaring
  • Erfaring fra anden rådgivende ingeniørvirksomhed er et plus
  • Certificeret statiker er en fordel
  • Samarbejdsorienteret og stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation

Vi tilbyder dig:

  • Et selvstændigt, ansvarsfuldt og udfordrende job i et team, der værdsætter et godt sammenhold
  • Et fagligt inspirerende miljø præget af specialister og eksperter inden for deres felt
  • En virksomhed der forstår værdien af medarbejdernes trivsel, og som prioriterer de sociale aspekter
  • Gode personlige udviklingsmuligheder
  • Et godt kollegialt og fagligt netværk til engagerede og kompetente kollegaer

Ansøgningsfrist:

Vi har behov for dig allerede nu, så send din ansøgning hurtigst muligt dog senest den 9. oktober. Vi afholder derfor samtaler løbende.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Mia Godskesen Madsen tlf. 27264703 eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Send din ansøgning og CV via vores jobportal:

Søg stillingen

 

Studentermedhjælper til udviklingsafdeling

Er du forretnings- og procesorienteret, og kan du være bindeleddet mellem forretning og IT? Og vil du samtidig være med til at skabe bedre rammer for menneskers liv, læring og arbejde?

Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at være med til at forbedre og udvikle OBHs forretning igennem bedre processer, flow og systemer. Du vil blive en vigtig del af vores forbedrings- og udviklingsprojekter og vil i samarbejde med kollegaer fra forskellige dele af huset være med til at løfte vores forretning og systemer.

Om stillingen

Du vil blive en del af udviklingsafdelingen, som har til formål at understøtte forretningen med systemunderstøttelse af processer og bedre brugeroplevelse af IT-systemer via løbende forbedringer og større udviklingsprojekter. Udviklingsafdelingen består af 5 medarbejdere og fungerer som et bindeled mellem forretningen, intern IT og eksterne udviklere.

Vi forventer, at du skal arbejde 15 timer om ugen. Men vi lægger vægt på fleksibilitet, så arbejdsmængde og -opgaver passes ind i forhold til dit studie. Vi tager naturligvis hensyn til eksamensperioder. Timerne ligger inden for normal kontortid, kl. 8-16 mandag-fredag.

En typisk arbejdsdag for dig vil bestå af:

  • Definering, analyse og visualisering af forretningsprocesser
  • Afklaring, definering og beskrivelse af udviklingsopgaver
  • Test af IT-løsninger

Dog vil du som studentermedhjælper også være med til at præge og udforme dine opgaver.

Du som kandidat

Som bindeleddet mellem forretningen og IT skal du være god til både at sætte dig ind i IT-systemer, opsætninger og sammenhænge samtidig med at du hurtigt kan overskue processer og se muligheder for forbedringer.

Kvalifikationer:

  • God til at undersøge og afklare problemstillinger
  • Proaktiv ift. at identificere udfordringer og foreslå løsninger
  • God til at forstå, analysere og forbedre forretningsprocesser
  • Analytisk tilgang for at omsætte brugerbehov til udviklingskrav
  • Tryg ved at kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Det er et plus hvis du har interesse for digital design

Vi tilbyder dig:

  • Deltagelse i spændende projekter på lige fod med øvrige kollegaer
  • Et team af engagerede kollegaer med god faglig sparring
  • God mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt

Ansøgningsfrist:

Vi afholder dog samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest den 25/9 2022.

Stillingen er tilknyttet vores hovedkontor i Odense.

Kontakt:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til Gitte Brinkmann Bang, udviklingsleder på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller telefon: 7678 4535.

Send din ansøgning og CV via vores jobportal:

Søg stillingen

 

Kontorelev med fokus på kundeservice til vores administration

  • · Er du serviceminded og udadvendt, og kan man høre dit smil i telefonen uanset antallet af telefonopkald?
  • · Trives du i at tale med kunder og hjælpe dem på vej?
  • · Er du god til at kommunikere og formidle i skrift og tale?
  • · Arbejder du struktureret med dine opgaver, og er du omstillingsparat, når det er nødvendigt?

Kan du svare ja til ovenstående, vil vi rigtig gerne modtage en ansøgning fra dig.

OBH Rådgivende Ingeniører er en fynsk virksomhed i vækst. Vi oplever øget efterspørgsel på vores produkter og ydelser, hvorfor vi søger en kontorelev til vores administration.

Om stillingen:

Vi kan tilbyde dig et par spændende år med en alsidig uddannelsesstilling, hvor læring, faglighed og personlig udvikling er i centrum for din uddannelse. Du kommer til at indgå i et fantastisk team, hvor fagligheden og det menneskelige er i centrum.

Med reference til Administrationslederen og med arbejdssted på hovedkontoret i Odense indgår du i vores administrationsteam, der håndterer kundehenvendelser pr. telefon og mail, foretager planlægning og booking af besigtigelsesaftaler til vores bygningssagkyndige samt varetager rapportafsendelse og fakturering.

Opgavernes sværhedsgrad vil under hele uddannelsen blive tilpasset dit niveau. Du vil med tiden få tildelt opgaver, hvor det er dit ansvar at sørge for, at de løses korrekt og leveres til tiden.

Væsentligste opgaver:

  • · Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon og mail
  • · Sagsoprettelse og på sigt lettere sagsbehandling i forbindelse med kundehenvendelserne
  • · Udarbejdelse og afsendelse af korrigerede rapporter
  • · Afsendelse af div. rapporter
  • · Fakturering

Hvem er vi:

Hos OBH Rådgivende Ingeniører er vi brændende optaget af, hvordan det byggede miljø kan blive sundere, sikrere og bedre for mennesker. Vi tror på, at vi alle bliver formet af de bygninger, vi befinder os i – fra skoler til boliger og arbejdspladser. Derfor bygger vi til mennesker, vi rådgiver for mennesker og måler og tester med menneskers livskvalitet for øje. Sammen med kunder og samarbejdspartnere tager vi ansvar for, at de bygninger, vi er involveret i, skaber værdi for både brugere, ejere og det omgivende samfund. Sammen skaber vi bedre rammer om menneskers liv, læring og arbejde. Læs mere om OBH Rådgivende Ingeniører på https://www.obh-gruppen.dk

Hvem er du:

Du er en teamplayer, men samtidig er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt. Du er serviceminded, udadvendt og løsningsorienteret, og du brænder for at hjælpe vores kunder og samarbejdspartnere med at finde de bedste løsninger. Du er nysgerrig og kan lide at sætte dig ind i nye ting, og du kan holde mange bolde i luften uden at miste overblikket. Du arbejder struktureret med dine opgaver og er omstillingsparat, når det er nødvendigt. Du er grammatisk stærk, samtidig med at du er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt.

OBH Rådgivende Ingeniører tilbyder:

  • · Et team af dygtige og glade kolleger, der står parat til at tage imod og hjælpe dig
  • · Sociale arrangementer samt personaleforening
  • · Sundhedsforsikring
  • · Pension
  • · Kantineordning
  • · Mulighed for at præge din egen hverdag

Ansøgningsfrist og tiltrædelse:

Ansøgningen modtages senest den 15/8-2022

Samtaler forventes at blive afholdt i uge 34-35 Tiltrædelse d. 15/9-2022 – hurtigst muligt herefter

Kontakt:

Vil du vide mere om stillingen eller OBH Rådgivende Ingeniører, kan du finde os på www.obh-gruppen.dk eller kontakte Administrationsleder Louise Thorsen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – Ansøgninger modtages via vores jobportal på nedenstående link og ikke pr. mail

Send din ansøgning og CV via vores jobportal:

Søg stillingen

 

Er du bygningssagkyndig med HE-nummer eller har du lyst til at blive bygningssagkyndig?

Vi søger friske bygningssagkyndige, som har interesse for udarbejdelse af tilstandsrapporter, energimærker og el-eftersyn.

Vi tilbyder en spændende, udviklende og selvstændig stilling, hvor der ikke er to dage, der er ens.

Om stillingen

Du vil som konsulent hos os blive uddannet internt i at udføre el-eftersyn således, vi kan tilbyde vores kunder en færdig løsning, hvor en konsulent har kompetencen til at udføre et komplet sæt rapporter.

Med reference til regionslederen vil du indgå i et team af dygtige kolleger og med mulighed for både social/fagligt samvær og sparring.

Er du ikke uddannet bygningssagkyndig, vil du gennemgå et målrettet uddannelsesforløb, hvor du bliver bygningssagkyndig og energikonsulent. I den forbindelse er det væsentlig, at du har min. 5 års relevant erhvervserfaring efter din uddannelse som enten arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør.

OBH Rådgivende Ingeniørers’ salgsafdeling sikrer kunderne, vores administration booker opgaverne til dig, og du bruger den sidste nye digitale teknologi til at indtaste dine rapporter direkte, mens du befinder dig på adressen. Vores assistentteam sikrer efterfølgende levering til kunderne.

Vi har kontorer i Odense, Aarhus og Måløv, men din egen bopæl vil være udgangspunkt for din arbejdsdag.

En typisk arbejdsdag for dig vil bestå af:

  • En selvstændig hverdag, hvor du kører ud på besigtigelser fra egen hjemmeadresse
  • Besigtigelser af ejendomme, som skal have udfærdiget tilstandsrapporter, energimærker og el-eftersyn
  • Dialog med kunder omkring de registreringer, du foretager ved besigtigelserne
  • Mulighed for daglig kontakt og sparring med et fagligt stærkt supportteam

Dig som kandidat

Du leverer opgaver af en høj kvalitet og sikrer, at kunden får en god behandling og oplever professionalisme og tryghed ved hver eneste besøg. Du er venlig og imødekommende, og din tilgang til andre mennesker er præget af nysgerrighed og imødekommenhed.

Kvalifikationer:

  • Selvstændig og ansvarsbevidst i din tilgang til opgaverne
  • Tillidsvækkende, engageret og god til at skabe en relation
  • Tager ejerskab af opgaverne og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde
  • Indstillet på at lære nyt og udvikle fagligheden

Vi tilbyder dig:

  • Stor medindflydelse, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet
  • Et team af fagligt kompetente og engagerede kollegaer i et handlekraftigt og dynamisk miljø
  • Nærværende ledere der engagerer sig i dig som person
  • Kompetence- og karriereudvikling igennem vores interne uddannelser

Det er et kardinalpunkt for OBH Rådgivende Ingeniører, at vores dygtige medarbejdere har lyst til at blive hos os. Vi ved, at trivsel og arbejdsglæde hænger sammen med god ledelse, muligheden for at skabe synlige resultater og et godt socialt miljø med gode relationer.

Ansøgningsfrist

Vi ansætter løbende og modtager gerne din ansøgning allerede i dag.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen eller OBH Rådgivende Ingeniører, kan du finde os på https://www.obh-gruppen.dk/da/ eller kontakte en af vores regionsledere; Kim Andersen (Fyn/Sydjylland), Thomas Bach Sørensen (Midt- og Nordjylland) eller Anders William Bruhn (Sjælland) på tlf. 7021 7240.

Send din ansøgning og CV via vores jobportal:

Søg stillingen

 

Projektleder

Som projektleder hos os vil du få en nøgleposition, hvor du skal være med til at sikre sammenhængskraften. Du bliver bindeleddet mellem OBHs mange specialister og kunderne ved at have det optimale overblik. Du vil derfor få stor indflydelse på, at vi lykkes som forretning og lykkes med at forbedre menneskers liv, læring og arbejde.

OBH Rådgivende Ingeniører er en ambitiøs virksomhed med engagerede og dygtige specialiser, og du vil derfor blive en del af et team med yderst engagerede kollegaer, som hele tiden forsøger at levere den optimale løsning til kunderne via vores mange års erfaring i branchen og vores tunge fagviden.

Om stillingen

Projektlederens fornemmeste opgave er at sikre at sikre en tryg beslutningsproces i projekteringsforløbet både for vores kunder men også for vores samarbejdspartnere internt og eksternt.

Du har det faglige ansvar for at gennemføre flere forskellige typer byggeprojekter. Det drejer sig typisk om bolig-, institutions- og erhvervsbyggeri både i forbindelse med nybygning, renovering og ombygning. Du følger projektet fra start til slut, mens du undervejs følger op og samarbejder med alle involverede interessenter. Det er din opgave at sørge for, at de rigtige specialister bliver inddraget på det rigtige tidspunkt. Det er vigtigt, at alle er trygge i processen, hvorfor det er væsentligt, at du brænder for god kommunikation og relationsskabelse.

Du vil, med reference til forretningschefen for projektering, være med til at sikre vores projekter forløber gnidningsfrit med den rette involvering af vores dygtige og engagerede specialister.

Dine ansvarsområder vil være

  • At alle projektdeltagere er velinformerede om projektets mål og omfang.
  • At der fra projektgruppen kommunikeres på en hensigtsmæssig måde overfor kunder og samarbejdspartnere.
  • At mål for sagens økonomi er klart defineret, og at projektet drives med øje for OBH som en solid forretning.
  • At forventninger til tid er entydigt afstemt og defineret både internt og eksternt.
  • At kvaliteten af projektet som en samlet leverance, står mål med god rådgivning.

Du som kandidat

Som bindeled er det vigtigt, at du kan se projektet fra alle sider og sætte dig ind i de forskellige interessenters behov. Du skal kunne jonglere og prioritere deadlines, opgaver og forventninger, og derfor er det vigtigt, at du motiveres af at få enderne til at mødes, så alle føler sig hørt og får bidraget med de rigtige inputs på de rigtige tidspunkter.

Kvalifikationer:

  • Det er essentielt at du har solid erfaring med projektledelse af store projekter
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til byggebranchen
  • Du kan skabe et godt og transparant overblik
  • Struktur falder dig naturligt
  • Du har sans for kommunikation på tværs af fagligheder
  • Du kan skabe tryghed og tillid i relationer

Vi tilbyder dig:

  • Et selvstændigt, ansvarsfuldt og udfordrende job i en veletableret rådgivningsvirksomhed
  • Et godt kollegialt og fagligt netværk til engagerede og kompetente kollegaer
  • Et fagligt inspirerende miljø med gode personlige udviklingsmuligheder.
  • Muligheden for at gøre en positiv forskel for virksomheden og dine kollegaer
  • Et godt kollegialt og fagligt netværk til engagerede og kompetente kollegaer

Ansøgningsfrist:

Vi afholder dog samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest 14. august.

Stillingen er tilknyttet vores hovedkontor i Odense.

Kontakt:

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte forretningschefen for projektering Mia Godskesen Madsen på telefon 2726 4703 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Send din ansøgning og CV via vores jobportal:

Søg stillingen

 

OBH Rådgivende Ingeniører
Følg os: