Innovativt Mercedes bilhus i Middelfart
Indeholder showroom, plads til klargøring, vaskehal og moderne faciliteter til administration og personale.
Byggeriet har plads til 200 nyere brugte Mercedes biler samt spritnye Mercedes AMG performance biler som er det ypperste indenfor high performance biler.
En af landets største bilforhandlere, P. Christensen, har bygget et innovativt Mercedes bilhus i Middelfart. OBH Rådgivende Ingeniører var bygherrerådgiver på projektet, der både skal skabe gode kundeoplevelser for de bilinteresserede - og være en attraktiv arbejdsplads.
Bilhuset ligger på Stengårdsvej 19 i Middelfart, med maksimal synlighed på motorvejen ved Lillebæltsbroen, hvor der dagligt kører omtrent 80.000 mennesker forbi.
Kontakt os i dag på:
7020 1232 eller
Tredje bilhus for P. Christensen
“Hos OBH er vi glade for igen at være rådgiver for P. Christensen og være med til at skabe optimale forudsætninger for deres forretning, medarbejdere og kunder.” udtaler Per Skovrup, regionschef hos OBH Rådgivende Ingeniører. Det er det tredje bilhus, hvor OBH er rådgiver for bilkoncernen, der har afdelinger i Padborg, Rødekro, Kolding og Odense, og nu samler sit brugtbilssalg og et helt nyt AMG-center i Middelfart.
“Vi tror på det gode og stærke samarbejde. De bedste løsninger opstår altid, når man kender hinanden godt og vi får kundens forretning helt ind under huden. Vi er stolte af, at kunne bidrage til P. Christensens ambitioner med vores ingeniørfaglighed og samtidigt sikre bedre rammer for menneskers liv og arbejde”, uddyber Per Skovrup.
OBH Rådgivende Ingeniører er bygherrerådgiver på det markante bilhus, som med sin arkitektur har stærke referencer til Mercedes´ AMG designlinje.
Bygningen er et bilhus, men for os i OBH er det i lige så høj grad en bygning til mennesker. Vi har derfor haft fokus på, at det skal være en god oplevelse at være kunde i det nye bilhus og at det skal være et godt hus at gå på arbejde i.
'OBH har en professionel tilgang til opgaverne, de besidder en masse kompetencer som gør opgaverne for en bygherre meget lettere. De følger op på opgaverne, de kommunikerer med bygherren på et niveau som alle kan forstå så vi er meget godt tilfredse med løsning af opgaven, igen', fortæller CEO Peter Christensen fra P. Christensen.